Shop Mobile More Submit  Join Login
Chainmail stamp by AnglaisRose Chainmail stamp by AnglaisRose
A little stamp I did for =PsUnNa because she had the amazing idea (and because she got a chainmail xD) I think I animated it too fast but my computer is very slow so I can't see if it's to fast xD

hope you like it xDD
btw this stamp is free to use :3

Gimp;Beneton Movie Gif; Wacom bamboo fun

Idea © =PsUnNa
Stamp © =MirageMasaki
Add a Comment:
 
:icontwinkliest:
Twinkliest Featured By Owner Jul 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
If there's one stamp I need on my page, it's this one. Using! Galaxy Cat [ICON2] 
Reply
:iconiceentheicefox:
IceenTheIceFox Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist General Artist
It's a good job.  And thank you for this
Reply
:iconalphacrest-wolfpack:
AlphaCrest-WolfPack Featured By Owner Apr 22, 2014
How did you do the fading effect :o Did you change the transparency of one layer and build it down?
Reply
:iconscratchdatdisk:
Scratchdatdisk Featured By Owner Aug 2, 2013  Student General Artist
STOP RIGHT THERE! 
Once you read this you cannot turn back, because your head is incapable of turning 180 degrees.

There was once a girl named Kelly, and she fell in love with this boy, and they got married, had children and lived happily ever after.

If you don't post this on 1000000000000000000000000000000000000 profiles in a scientifically impossible -1 seconds, then you should be happy you didn't get blocked by DA, or you would have wasted 20 seconds of your life reading this, or you would have wasted 3 seconds of your time typing : iconchainfailplz : without the spaces.

Oh yea, nice stamp btw. Totally gonna use it^^
Reply
:iconwarriors4everx:
warriors4everx Featured By Owner Jan 30, 2011
can i use it? or its only for :iconpsunna:
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Jan 30, 2011  Professional Digital Artist
sure you can use it :3 everybody can use it :3
Reply
:iconwarriors4everx:
warriors4everx Featured By Owner Jan 30, 2011
thank you! :3
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Jan 30, 2011  Professional Digital Artist
No problem ^^
Reply
:iconwarriors4everx:
warriors4everx Featured By Owner Jan 30, 2011
^^
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Jan 30, 2011  Professional Digital Artist
oh I see that you are only 4 weeks in dA oo Welcome to dA :3 Hope you find fast new friends :3
Reply
:iconwarriors4everx:
warriors4everx Featured By Owner Jan 30, 2011
thank you!
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Jan 30, 2011  Professional Digital Artist
no problem ^^
hmm I'm going to watch you, to see how you improve ^^
Reply
(1 Reply)
:iconauragombe:
AuraGombe Featured By Owner Dec 6, 2010
Jah, das is awesome. ^-^
Anti-Kettenmail-Stamps FTW! =D
Reply
:iconchaoticshan:
ChaoticShan Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
LOL XDD
der is gut XDDD*usen geht*
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
danköööööö :3
Reply
:iconchaoticshan:
ChaoticShan Featured By Owner Dec 6, 2010  Student Digital Artist
biddö :3
Reply
:iconfinsterlichart:
FinsterlichArt Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
danköööö =D *schmus* is voll toll geworden und den werdich sovort auf meiner page ausstellen gehn! anti chain letter FTW ^_^
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
Biddöööh :3 -^^-
awww was für eine Ehre *w* Ich freu mich dasses dir gefällt :3
Yush xD
Reply
:iconfinsterlichart:
FinsterlichArt Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
yush x3
Reply
:iconamieadot:
AmieAdot Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist General Artist
Boar du blamierst mich D:
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
wieso es is ja nur ne stamp für psunna OO" weil ich die idee von dem journal so genial fand xD
Reply
:iconamieadot:
AmieAdot Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist General Artist
Joa :<
Für mich isses schon ne Blamage oo''
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
wenn mans genau nimmt isses ja nix gegen dich sonder allgemein gegen kettenmails OO"
Reply
:iconamieadot:
AmieAdot Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist General Artist
Aber es wurde ja wegen mir upgeloadet D:
Sonst hätte es Psunnas Journal nicht gegeben und nicht deine Idee...
Ich sage doch, dass ich bescheuert bin ._.
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
sfz ich hätte sowas so oder so i-wann gemacht wenn mich i-wer anders durch zufall auf die idee gebracht hätte OO"
Reply
:iconamieadot:
AmieAdot Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist General Artist
Ja, aber musste es ausgerechnet ich gewesen sein?
Egal, seis drum, sollen sich alle über mich lustig machen, machen sowieso alle.
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
eig weißes ja niemand dass du das warst OO du hättest dich ja auch ne auf dA entschuldigen müssen sonern nur in skype, dann hätte niemand mitbekommen dass du das warst, ich mein ich wusstes ja au net :/
Reply
(1 Reply)
:icontinuvion:
Tinuvion Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hätte ich eine Subscription, würde ich das direkt benutzen! :B
Ich find die Geschwindigkeit genau richtig.
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
ich wünschte du hättest ne subby D:
dankiii ^^
Reply
:iconhiksi:
Hiksi Featured By Owner Dec 6, 2010
XDDDDDDDDDDDDDDDD FTW! is auch nich zu schnell :'D
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
dankiii hiksiiii :3333 :hug:
Reply
:iconhiksi:
Hiksi Featured By Owner Dec 6, 2010
lol du klingst wie shan :'D sure <333 ich fand psunna's journal lol >D und du has tatsächlich son stamp gemacht XDDD re:hug:
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
lol i-wie mag ichs wenn man bei danke und so ganz viele ii schreibt und :3 is mein fav smiley in letzter Zeit xDDDDDD

ja natürlich xD es hat ja sonst niemand was dazu gemacht und ich hat LW xDD
Reply
:iconhiksi:
Hiksi Featured By Owner Dec 6, 2010
das erinnerte mich echt an shan >D weil das so süüüüß is <3333

awww X'D ich hab imo voll den artblock =_= ich wollt für shan snowy als angel zeichnen und nen groooßes weihnachtspiccie. ich schwör dir, ich krieg nichts hin. ich hab das pic so versaut und yetz kann ich ganix mehr, damn this artblock Q_Q
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
lol :3

nich gut D: hmmm hör dir doch einfach Weihnachtsmusik oder so an :3 das hilft eigentlich ganz oft und inspiriert einen zu einem sogar noch besseren Bild ^^
Reply
:iconhiksi:
Hiksi Featured By Owner Dec 6, 2010
yah ich hab die meisten ideen eh nur aus songs (die ich alle nonned gezeichent hab lol) udn so X'D abba iwi hilft grad nix O_O
Reply
:iconpactosh:
Pactosh Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist General Artist
Nice work
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
thank you ^^ It's my first stamp :/
Reply
:iconpactosh:
Pactosh Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist General Artist
Ohh,and looks very nice though!
I think you should make more of it~
most poeple here love stamps,even they don't use it (:
like I do
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
thank ya =D
Well I'm making more when i have time xD
Yeah stamps are great :3 *loves them* I wish that everybody could use them (without the plz accs and so on)
Reply
:iconpactosh:
Pactosh Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist General Artist
Ohh,you mean like using them for groups? :D
yeah,they're great ^^
Reply
:iconanglaisrose:
AnglaisRose Featured By Owner Dec 6, 2010  Professional Digital Artist
nooo i mean it that way that Premium Member can use then with the :thumb....:-code there so it can be displayes in a journal etc. If other people without membership want to use it they mostly use Plz accounts ^^
Reply
:iconpactosh:
Pactosh Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist General Artist
Ohh,I get it ;)
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
December 6, 2010
Image Size
56.1 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
969
Favourites
44 (who?)
Comments
50
Downloads
10
×